Week van het Werkgeluk

Facilicom Group geeft met allerlei initiatieven en acties aandacht aan deze bijzondere week die ook internationaal gevolg heeft gekregen in ruim 40 landen. Lees hieronder meer over het programma.

Happy people make happy people'. Dat is al jarenlang het uitgangspunt bij alles wat wij doen bij Facilicom Group. We zijn ons bewust dat werkgeluk voor iedereen uiteraard anders is. Zeker in deze tijd. We zijn er echter wel van overtuigd dat werkgeluk begint met het gevoel dat het werk zinvol is en bijdraagt aan het geluk van iedereen die bij ons werkt.

Geert van de Laar, CEO Facicom Group

Vlogs 'Op zoek naar werkgeluk...'

Getekend paars vergrootglas

Tijdens de Week van het Werkgeluk gaat onze concerndirectie - Geert van de Laar, Maartje Bouvy en Albert van der Meulen - langs bij de divisies om te horen wat werkgeluk betekent voor onze medewerkers.

Facili-Ton

Getekende paarse kartonnen doos

In de week van het werkgeluk houden we ons bezig met alle aspecten rondom werkgeluk waarbij verbinding en plezier, twee hoofdthema’s zijn  die we met deze actie samenbrengen. In de Facili-Ton bevinden zich meer dan 50 prijzen waarbij je samen met je collega's een leuke activiteit kunt winnen. Denk bijvoorbeeld aan een dagje diergaarde Blijdorp, een team BBQ of een budget voor een andere teamactiviteit. Aan het einde van de week van het werkgeluk worden de winnaars bekend gemaakt.

Happy Ninja actie

Getekende Ninja met Facilicom Group logo op zijn voorhoofd

De week van het werkgeluk is een aftrap voor de Ninja actie. Alle collega's kunnen een collega nomineren voor een geluksmomentje. Dat kan van alles zijn, een reep chocolade, een heerlijke douchgel of een potje voetballen met team in de pauze. Uit alle inzendingen kiezen we een aantal geluksmomentjes die we in de week van het werkgeluk gaan bezorgen. De overige inzendingen zullen op andere momenten later worden uitgevoerd.  De geluksmomenten worden bezorgd door Happy Ninja's oftewel onze eigen collega's!

Taart!

Getekende taart in het paars

Door de nog steeds geldende coronamaatregelen kunnen we elkaar niet zoveel zien dan voorheen. Hoogste tijd voor een gezellig teammoment! Teamleiders en klantmanagers krijgen de mogelijkheid om voor de Week van het Werkgeluk een heerlijke taart te bestellen om zo met het team tijdens deze week een gezellig teammoment te creëren. Als blijk van waardering en dank voor alle inzet in deze pittige tijden.

Werkgeluk moet je delen

Hoe persoonlijk werkgeluk ook is, er is veel wat je als organisatie doen kunt om medewerkersgeluk te bevorderen. Onder de noemer; “werkgeluk moet je delen” heeft Facilicom Group een complete kennisbank ingericht. In deze kennisbank delen we ervaringen. Alles voor een werkomgeving waar plezier en prestatie ruimte krijgen. Waar plek is voor iedereen, en waar medewerkers regie hebben op wat ze doen en hoe. Ook is een gratis whitepaper over werkgeluk te downloaden en vertellen medewerkers van diverse bedrijfsonderdelen bij Facilicom Group over hun werkgeluk.

Lees verder in onze kennisbank